پلکان موفقیت

سرمایه گذاری و آموزش بورس

پلکان موفقیت

سرمایه گذاری و آموزش بورس

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۸ ب.ظ

پشتیبانی


سلام به همه دوستان گلم

به دلیل تعداد بالای سوالات و اینکه خیلی از دوستان سوالات را به صورت خصوصی میفرستن و ابهامات زیادی دارن تصمیم گرفتم یک آی دی تلگرام در اختیارتون بذارم تا کامل بتونین سوالات و مشکلات بورسی خودتون رو برطرف کنید.

پیشاپیش عید سعید فطر را به همه شما تبریک میگم

آیدی تلگرام

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۴
SN

نظرات  (۹)

سلام دوست عزیز من وبلاگ بسیار جالب و قشنگی دارید

ممنون میشم اگه وبلاگ منو دنبال کنید

اگه تمایل داشته باشی با هم تبادل لینک کنیم 

ممنون از سخاوتت
منتظرتان و چشم براهتان هستیم
سلام دوست عزیزم وبلاگ خیلی جالب و قشنگی دارید 

اگه لطف کنید منو دنبال کنید ممنون میشم 

اگه تمایل داشته باشی با هم تبادل لینک کنیم
حتما منتظرت هستم
سلام آدرس وبلاگ تغییر کرده اگر ممکنه دومرتبه مارو دنبال کنید ممنون از شما
سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارید خیلی زیبا بود
اگه مایل باشی باهم تبادل لینک کنیم

اگه زحمتی نیست ممنون میشم منو دنبال کنید
حتما منتظرتان هستم
۰۸ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۹ katayoon dolatshahi
سلام من دنبالتون کردم شما هم دنبالم کنید مرسی
پاسخ:
سلام.ممنون از لطف شما
حتما شما رو فالو میکنم و استفاده میکنم
براتون ارزوی موفقیت دارم
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارید
اگه تمایل داشته باشی باهم تبادل لینک کنیم

لطفا منو دنبال کنید 
حتما منتظرتان هستم
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۵۳ فروشگاه فایل پوشه
سلام
ترس زیادی از بوری در جامعه وجود داره فکر میکنید این ترس کمتر بشه؟ ممنون از مطالبتون پیگیر وبلاگتان شدیم.
پاسخ:
سلام دوست عزیزم
ترس و عدم اطمینان همیشه از عدم آگاهی و کمبود دانش میاد. بازار سرمایه هم مانند هر شغل و حرفه ی دیگه ای نیاز به مقدماتی داره که باید اونها را یاد بگیریم .
در این حرفه  همیشه چیزی برای اموختن وجود داره و این رشته در زیر شاخه های مختلف در حال تدریس در سطح جهان است
براتون ارزوی موفقیت و سربلندی میکنم

به من هم سری بزن وبلاگ قشنگی داری

سلام. وبلاگ جالبی دارید.

وبتون رو دنبال می کنم.

لطفا به وبلاگ های زیر سر بزنید و از مطالب جدیدمون بازدید کنید.

دنبال کنید خوشحال می شیم.

- دنیای ما (http://donyayema.blog.ir)

- برای زندگی ( http://donyayema2.blog.ir )

- علم و اندیشه (http://donyayema3.blog.ir )

- در خدمت انسان (http://mehre8.blog.ir )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی