پلکان موفقیت

سرمایه گذاری و آموزش بورس

پلکان موفقیت

سرمایه گذاری و آموزش بورس

جمعه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۰۸ ق.ظ

حمله موشکی به سوریه

حمله به سوریه
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا دقایقی پیش در اولین سخنان خود پس از حمله به پایگاه ارتش سوریه گفت: حمله به سوریه در راستای منافع حیاتی امنیت ملی ما بود.

وی افزود: از همه ملل متمدن می‌خواهم که برای پایان دادن به کشتار و خونریزی در سوریه به آمریکا بپیوندند.

شبکه «ان.بی.سی» به نقل از یک مقام آگاه ادعا کرد که روسیه پیش از دستور حمله در جریان آن قرار گرفته بوده است.

فاکس نیوز نیز در خبری فوری به نقل از پنتاگون اعلام کرد: قبل از حملات موشکی، به روسها اطلاع داده شده بود که پایگاه الشعیرات را ترک کنند؛ و به نیروها و تجهیزات ارتش روسیه آسیبی وارد نشده است.

سخنگوی پنتاگون اعلام کرد: در جریان شلیک ۵۹ موشک تاما هاوک به سوریه، هواپیماها،‌ آشیانه بتونی هواپیما،‌ مراکز سوخت و بنزین و مناطق ذخیره لجستیک،‌ زرادخانه های مهمات، سامانه های دفاع هوایی و رادارها هدف گرفته شد.

حمله موشکی آمریکا به سوریه در حالی اتفاق افتاد که جلسه روز پنجشنبه شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی حادثه شیمیایی خان شیخون ساعتی پیش بدون رای گیری درباره پیش نویس قطعنامه های پیشنهادی پایان یافته بود.

تلویزیون دولتی سوریه حمله آمریکا به سوریه را «تجاوز» توصیف کرد.

همچنین «طلال برازی» استاندارحمص در واکنش به این تجاوز آشکار گفت: سیاست ما با حمله آمریکا تغییر نمی کند.

وی افزود: حمله آمریکا در راستای خدمت به گروه های تروریستی و داعش است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رویترز به نقل از ارتش آمریکا اعلام کرد حمله به سوریه خسارات شدیدی به هواپیماهای سوری، زیرساخت های پشتیبانی و تجهیزات پایگاه هوایی شعیرات وارد کرده است.

نظرات  (۴)

این اولین فرمان حمله ترامپ است که در زمان ریاست جمهوری او صادر میشود.
همزمان با این حمله نوسان شدیدی در بازارهای جهانی رخ داد. قیمت انس 1269.25 افزایش یافت
(قابل توجه دوستانی که بازار جهانی کار می کنند)امروز مارکت بسیار پررسیک است.به دوستان کم تجربه توصیه میکنم امروز ترید نکنند خصوصا بعد ازظهر هم مهم ترین خبر ماه یعنی NFP را پیش رو داریم
تقاضای قوی طلا به عنوان دارایی امن و تمرکز بازارها بر داده های اقتصادی انگلیس و آمریکا

پس از انتشار خبر حمله موشکی آمریکا به سوریه، آشفتگی ها به آسیا برگشت.ین ژاپن به عنوان قویترین ارز در بازار ارز خارجی ظاهر شد و این موضوع در حالیست که در بازارها دارایی های ریسکی به منظور کسب دارایی های امن به فروش می رسد.

در نتیجه ارزهای ریسکی مانند پوند انگلیس تحت فشار فروش قرار گرفتند و دراین میان ارز استرالیا بیشترین کاهش را داشت.

همچنین سهامهای آسیایی و بازده اوراق خزانه  بیشترین فشار را تجربه می کند.

 با توجه به خبر حمله موشکی آمریکا تمرکر ها از نشست ترامپ و شی منحرف شد و بازارها یک چرخش ناگهانی در تمایلات ریسک پذیری داشتند.

ترامپ در نشست مشترک با شی گفته است من می توانم ببینم که ما در بلند مدت ارتباطات بسیار بسیار قوی خواهیم داشت و مشتاقانه منتظر آن هستم.

ماامروز تقویم اقتصادی پر رویدادی داریم.
تقویم اقتصادی با تولیدات صنعتی  و داده های تجاری آلمان شروع می شود وپس از آن داده های انگلیس منتشر می شود رویدادهای بعدی شامل سخنرانی کارنی ، گزارش اشتغال بخش غیرکشاورزی و سخنرانی دادلی از اعضای فدرال می باشد.
fxstreet

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی