پلکان موفقیت

سرمایه گذاری و آموزش بورس

پلکان موفقیت

سرمایه گذاری و آموزش بورس

سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۶ ب.ظ

خبر خوش برای بورسی ها


🍀 سود بانکی از اول تیر رسما" در تمامی بانک های کشور کاهش  پیدا کرد و در چند ماه آینده باز هم کاهش پیدا خواهد کرد . ✔️

  با اجرایی شدن سود بانکی سالیانه 15 %  از اول تیر ماه دو بازاری که مورد اقبال قرار می گیرند بازار سرمایه ( بورس ) و بازار مسکن خواهد بود .
بازار مسکن سرمایه زیادی را می طلبد ولی در بازار بورس شما با حداقل 100 هزار تومان هم می توانید سرمایه گذاری را آغاز کنید .

 سود تسهیلات بانکی هم از ماه آینده کاهش پیدا خواهد کرد و راه برای رشد بورس مهیاتر خواهد شد .

توی این شبها التماس دعا دارم...



" ای دوست قبولم کن و جانم بستان
مستم کن و از هر دو جهانم بستان

با هرچه دلم قرار گیرد بی تو
آتش به من اندر زن و آنم بستان..."

پروردگارا !
تو را به این وقت قسمت می دهم :
مرا و آنهایی را که دوستشان دارم عاقبت به خیر بگردان و از آنچه که به ناحق در حق تو کرده ایم در گذر ...

آمین

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۸
SN

نظرات  (۶)

۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۷ من انقلابی ام
سود تسهیلات چی؟
پاسخ:
اعتبارات و وام ها
۰۸ تیر ۹۵ ، ۲۰:۱۱ علی رحمانی پور
مرسی
پاسخ:
خواهش میکنم
۰۹ تیر ۹۵ ، ۱۳:۰۷ طاهاعیان خوشمزه :)
چه خوب!
۰۹ تیر ۹۵ ، ۱۷:۳۱ مهدی زراعتی رخشاندل
ممنون
شاید سراغ بورس بروم
۱۰ تیر ۹۵ ، ۰۰:۳۹ توحید عالی نژاد
عالی بود... می خوام با وبتون تبادل لینک کنم که در افزایش بازدید تاثیر مفیدی دراه در صورت رضایت پیام بدین تا لینک قرار داده بشه

پاسخ:
ممنونم از لطفتون.
وب زیبایی دارین مطالب اخیرتونو خوندم خبرهای جالبی میذارین
براتون آرزوی موفقیت دارم
۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۲:۴۰ سینا ذوالفقاری
سلام
طراحی حرفه ای قال بیان
دانلود رایگان قالب های بیان
www.sina810,ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی