پلکان موفقیت

سرمایه گذاری و آموزش بورس

پلکان موفقیت

سرمایه گذاری و آموزش بورس

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۲ ب.ظ

پاسخ سوالات و پیش بینی باشگاه


سلام به همه ی دوستای خوبم

امروز روز مهمی در بورس تهران بود والبته خوب قابل پیش بینی بود...

میخواستم جواب سوالات را  براتون بنویسم

فقط عذرخواهی میکنم چون دسترسی نداشتم دیگه نشد عکس بگیرم خودم مینویسم:

1-جواب سوال اول: بورس اوراق بهادار تهران

2-پایین تر از 75550

3- محدوده ی 2430 تا 2580


برای جواب دادن به سوالات کسانی هم که عضو نیستند میتونن طریق اینجا  ثبت نام کنن و  کم کم هم  طریق شرکت در همین مسابقات معلومات بورسیوشونو افزایش بدن .

شادوسربلند باشید...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۲
SN

نظرات  (۳)

خسته نباشی
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۲۱ میلاد حمیدی
سلام
نمیدانم چرا سرمایه گذاری در بورس رو شبیه قمار می بینم و ترس از باختن مانع از ورود من به این عرصه میشه.
میخواستم اگر اشکالی نداره راهنمایی کنید. و بفرمایید اگر امروز بخوام بدون هیچ اطلاعاتی به سمت بورس بیام از کجا باید شروع کنم و به کجا بایستی مراجعه کنم؟
پاسخ:
سلام
در مورد مقایسه قمار و بورس یک فایل صوتی براتون در وبلاگ آپلود میکنم احتمالا جوابتون رو بگیرید
ولی در مورد ورود به بورس من توصیه ی من:
با سرمایه ی اصلی خود در ابتدا وارد نشوید و با یک مقدار خیلی کم .مزیتی که بورس داره اینه که محدودیتی نیست برای سرمایه و حتی شما با 200هزار تومن هم میتونین شروع کنین
آموزش مهم ترین اصل هست واکیدا توصیه میکنم یا خودتون آموزش ببینید یا کلاس برید یا غیرحضوری.... (در این مورد پیام خصوصی بدید تا باتوجه به شرایط شما راهنماییتون کنم).که واقعا معامله کردن بعد از آموزش لذت بخش خواهد بود و مثل من ! هیچ وقت از این کار خسته نمیشید حتی روزهایی که همه دارن ضرر میدن(مثل امروز و دیروز!!)شما در سود خواهید بود ...
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۵ سکوتـــــــــ پاییزی
بورس:))) این بازار پر ریسک وهیجان انگیز و وسوسه کننده:) این روزها که حسابی ریزشی شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی